dance to the beat

Torsdag idag. Har inte flutit på någonstans. Matte var vad den alltid kommer att vara, no names. Engelskan var där emot lite bättre. Inte för att vi fick något gjort, men för att vi kunde kolla lite youtubeklipp. Jag och amanda satt och förlöjligade oss åt teletubbies, lite karlsson på taket och lotta på bråkmakagatan. Hade lite snackis med anton också, helt okej liksom.

Tretåget blev buss till alvesta och tåg därifrån. När jag kom hem gjorde jag vad som skulle göras på engelskan, fast en mycket enklare version. Bra i nödfallsdagar som denna. Fast det tog mig ändå hundra år, ungefär. Sedan kom det hit en dam och pratade lite hundar som vi, kanske, ska passa. Kan bli bra.

Nu ska jag äta varma mackor och skriva lite engelska reflektion till boken. Fast, jag ska nog gå en runda innan engelskan. Eller får skrivandet vänta tills en annan dag, another lifetime.

PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0