dynamite

Jag kan ha varit den tråkigaste människan i hela universum idag. Jag riktigt kände det själv, hur alla bara kollade på mig och tänkte "men för helvete, ge mig ett leende". Fast med en snorig näsa och en hosta som aldrig ger upp var det svårt. Jag sov som en stock på vägen till skolan. Började dagen med lite frisörteknik som förvisso var väldigt skön. Vi var ute på stan och gick i affärer, kollade efter butiksarbetare och "antecknade". Gick för att få i oss lite mat  innan vi skulle grillas på svenskan. Sov genom hela rasten och lite avslappning sådär lagom på slutet. Jag och amanda gick genom stan, lite med martina också, blev sugna på pommes. Gick till stationen och köpte, GOTT.

Fick lite sällskap på tåget hem innan jag svängde vänster och amanda höger. Cyklade hem och satte mig med svenskan, efter ett långt och varmt bad. Ska snart skölja ur min hårinpackning som snart har suttit i en och en halv timme. Tror mig hår ramlar av så lent de kommer bli. Fast det är fina grejer mina vänner. Sedan ska jag äta lite och lägga mig och läsa engelskaboken. Flitiga tjejen idag. Ibland måste man.

TJARRÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0