hejhopp

Idag körde vi som sagt ufkickoff i konserthuset. Fullt ös med två balla killar och en sjukt ball tjej (högljud dock!)  Höll bokstavligen på att pissa ner mig när vi skulle gå där ifrån, så svängde inom toaletterna innan vi gick vidare till skolan för lite pasta och köttfärssås. Gott! Vi knallade vidare mot smålands museet för tredje gången. Vi börjar bli stammisar där. Vad som är bra är att det är olika utställningar där varje gång, vore lite jobbigt annars. Vi lyssnade på snigeltanten och vid två bönade och bad vi för att komma med två tåget. Det funkade.

Hemma vid tre och jag körde genast lite matte och lite reflektion om dagen i stort. vid fem åkte jag till träningen och körde racet. Tog mig en löpartur hem, jävligt tufft. Nu väntas en fruktansvärt välförtjänad kopp med te och lite mackor.

ska krypa ner under mitt söta witch-täcke.
TIME TO MAKE LOVE med min engelskabok


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0