killing me softly

Idag hade vi besök av Stefan från L'anza, igen. Det var trevligt och vi blev fullmatade på information och repetition. Svenskan var lite kämpigare. Där skulle det skrivas debattinlägg, vilket aldrig riktigt har varit min grej. Om invadrare dessutom. Mycket åsikter för en sida, men när pappa hjälpte mig lite härhemma så kan jag ha fått ihop något, ett g liksom. Iallfall.

Shoppade lite efter skolan, tre skjortor. Två till mamma, en till mig. Och en ögonfransböjare, behovet för en ny var stor. Gick bort till qompaniet i älmhult för lite praktikprat. Vidare till träningen där jag äntligen, faktiskt kan ha hajat något. Det är alltid lika fint. När pappa hämtat mig stannade vi till på time för att hämta mitt gyllene paket. Den andra delen av tredjedelen av mitt h&m paket. Stort var det. En stor låda. Innehöll en skjorta, en cardigan och en jacka. Och lite diverse tillbehör. Det gjorde min dag och glad är jag.

NU väntar 11930483739500 sidor i min engelskabok, sådär härligt!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0