säg som det är otrohet varar längst

Jag älskar uppfinnaren till Dx-ball. Han/hon/den/det gjorde min dag. För framför det spelet har jag tillbringat en tid av min söndag. Tillsammans med en bunt one tree hill avsnitt. Får inte nog. hehe. Tills det var dags för träning. Då tog jag på mig dojorna och powerwalkade dit, dansade i 1½timme och tog mig sedan en löpartur hem. I converse, jävla bra för ryggen alltså. På tal om jävlar, så måste jag sluta svära omedelbums. Mest för att alla barn på gympan får höra för mycket sådant. Dålig förebild typ.

Nu är jag inne på min tredje stora kopp med te, mitt femte avsnitt oth och så ligger jag återigen nerbäddad i sängen. Imorgon väntas en UF kickoff i konserthuset(?), kanske man träffar på lite älmhultare då. Och Svenska, which inte är lika kul.

plus att jag har 'även om han ringer ikväll så är du singel säg som det är otrohet vara längst'- frasen fast på hjärnan. Den går om och om igen och så slutar den där, varje gång. Jobbigt. men..

pusshej leverpastej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0