söndag

Okej, det är inte varje söndag som man är duktig.
Jag måste bara rabbla upp allt jag gjort idag, EN gång till. Bara för att komma ihåg hur mycket jag gjort. Idag liksom, en söndag. Som annars brukar vara ångestdagen, eller döda-mig-dagen.
- steg upp klockan 8.
- one tree hill
- ut med hunden
- skriva klart och skicka in svenskan
- göra hundra sidor matte, B dessutom.
- skickat in engelskan
- läst engelskaboken, skrivit reflektion, läst lite till
- one tree hill
- klippt mamma
- klippt pappa
- one tree hill
- städat lite på mitt rum
- powerwalkat till linné
- tränat dans
- åkt bil hem

och nu ska jag äta lite varma mackor, som en fet belöning. Egentligen skulle jag viljat ha en fet godispåse från gvg eller hemmakväll. Fast de har jag ju inte.

Nu är jag dessutom ägare till ett groteskt blåmärke, mitt på ryggen. En bula på 5 cm, minst! kommer sova fint inatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0