think about me when we said forever

Kundpass hela dagen idag. Det var tufft, men ack så kul! Började med att färga håret på fanny, sedan vidare till lisa och föna lite, lägga lite färg på jennsan och slutligen min riktiga försökskanin, gustav. Hehe. Tror man kan sammarfatta dagen med att det gick bra. Tog en fika på skåres med palm, annie, amanda, lisa och alexandra. Fina bullar det.




jag kunde inte förmå mig att bara välja en av ALLA dessa härliga bilder. Så, därför mina vänner, så visar jag alla! För ni är så himla bra och himla fina!!

Efter tåg kommer cykeln, som regn och solsken. Ner till träningen för att busa och träna lite med de små söta barnen. Jag och Saga utsatte oss för diverse bilar på vägen hem, men vi överlevde och lever. Jag har käkat lite gröt och är nu redo för sängen och idol. Känner att jag måste läsa lite bok också, inte så kul.

vi ses och hörs och ses



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0