hur högt?

Idag var vi med om den spännande incidenten igen, att vara fast i alvesta. Vi börjar bli vana alvesta-sittare vid det här laget. Idag var det ett träd som låg på rälsen, nästa gång kan det vara en.. säl?  Vår vanligtvis 35 minuters tur tog mer än två timmar med fullpackade bussar och miljoner tankar om att vända hemåt. De tankarna förverklades inte, då vi faktiskt hade en vettig tjej med i gänget. Vi kom till skolan lite över nio och satte igång med matten.

På lunchen gick jag och lisa mot stan efter lite pytipanna. Jag inhandlade den andra koftan jag velade över igår. Tror det kommer att fungera mellan oss två. Tillbaka för lite engelska. Gjorde inte ett skit under hela lektionen. Det slutade med att jag, amanda och lisa gick in i groupierummet (hehe) och lekte namnleken på våra specifika platser. Åkte hem med tretåget, möttes av regn och en bil som väntade på mig. Kändes skönt.

Ertappade den här mannen med att göra saker han inte borde göra.

fast egentligen låg han bara och sov, men jag ska ju alltid dra det lite längre.
Nu ska jag vänta på mat.
herrå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0