fire

Hade vädret sett mer ut som det gjort idag hade jag kunnat vara okej med det. Det kan liksom bli okej med höst. Så länge regnet håller sig borta och solen lyser, vill säga. Fräsig dag till de fina vädret. Frisörteknik bestående av massa färg-prat och en hel del experiment. Jag slingade Alexandras hår och hon blev gorgeous! När vi slutade tog jag, julia och julia språng mot skåres. Fikade lite innan vi tog tåget hem.

Tränade barn, tränade själv, cyklade i snigelfart hem, åt, telefonade och så vidare. Nu sitter jag här igen, men UF i högsta hugg. Marknadsundersökning är inget kul. Imorgon ska vi dessutom ha möte med swedbank. OCH så är vi lediga efter det! Så underbart. Dessutom är det partydags för mig och mina fina vänner. Can't wait.

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0