i would already have you up under my arm

Jag borde utelämna helgen här i bloggen, men så känner jag ändå att jag måste få berätta.

En film kallas radio på mentorstiden med naturgodis och diverse gott. Sista lektionen fick vi sluta tidigare än väntat. Vi hann både med en shoppingtur och tretåget. Och där var helgen igång. Hela fredagen vilade jag upp mig inför morgondagen som bjöds på fest. För mycket fest. Vi började hemma hos lisa, som för övrigt verka ha blivit en vana. Vi frågar knappt var vi ska vara längre, utan det är "när ska vi komma lisa?" hehe. Vi spelade kort, dansade galet och sjöng till allt man kunde tänka sig. När vi kände att vi hade fått dansa av oss fortsatte vi vidare till lokalen. Efter att vi anlänt var det inte mycket som stod rätt till och redan vid kvart i tolv gick jag mot kyrkan med klackarna i handen och ena strumpan i fickan.

Min söndag var den värsta söndagen jag någonsin upplevt. Jag vågade mig inte ur sängen förrän daniel knackade på och ville bli klippt. Då hade jag inte så mycket att säga till om utan jag fick lyda. Tillbaka till sängen efter att ha dragit genom golvet med dammsugaren ett par timmar innan jag åkte till lisa för att hämta mina saker och sedan till willys för att handla. Powewalk till linné för lite dansträning och en promenad tillbaka med sällskap.

Nu har jag ätit gott och funderar på att sova gott också.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0