3 april 2011

Det är helt otroligt att min mobil lever och faktiskt fungerar som den ska efter ett långt dopp i toaletten igår kväll. Är evigt tacksam och ska aldrig mera klaga på min telefon, någonsin. En för övrigt ganska lugn fest som slutade i efterfest hos joel med ägg, kebab, pastasallad och daimcheesecake. Och en massa mys med teddy och max, hehe. Runt halv 5 fick jag nog och pallrade mig hemåt.

Idag är det april. Det var det igår och i förrgår också, även imorgon, i övermorgon och en hel månad framöver. För min del känns det rätt okej. Jag gillar april. I april händer det så mycket roliga grejer för min del, så den månanden kommer bara att flyga förbi.  Vad som där emot inte kommer att flyga förbi utan lite arbete är mina skisser. Får ta och börja på dem snart. Först lite mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0