shooting star

Vet inte hurvida jag tycker om skolan längre. Prov första dagen, äcklig mat och en väldigt massa dötid. Hade det inte varit för att man faktiskt träffade lite folk och var social vet jag inte om jag hade gått till skolan. I vilket fall som helst behöver jag bara stå ut tre lektioner och en halv till denna veckan. Känns ganska lovande trots alt. 

Jag och Johanna tog oss i kragen och besökte muntergöken som varken var munter eller en gök på Göinges trafikskola. Känns väldigt okej trots att jag faktiskt fasar för körkortet med tanke på att jag aldrig någonsin kommer att sätta mig i en bil helt ensam. Känns ganska meningslöst då.

Såhär mysigt förtjänade vi att ha det efter en och en halvtimme i en unken lägenhet. Thaimat i all ära. Det bästa var att det gick att avnjuta utomhus utan att frysa. Helt fantastiskt och där satt vi till klockan blev åtta och solen gått ner. Nu ska jag förstöra min goa stämning med lite språkhistoria. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0