påsklov!

Vilket jäkla lov jag har haft! 
Kände på mig att jag bara skulle ligga hemma om dagarna och kvällarna och göra mest ingenting. Istället har det varit fart och fläkt nästan vartenda kväll denna veckan.

Jag har från onsdag och framåt:
- hunnit bli x-antal nyanser brunare och fått trehundra miljoner fräknar
- aggerat grillmästare, druckit vin och spelat kubb med tre fina classmates
- druckit vin med fyra andra väldigt fina tjejer
- åkt till lingvallen med gymnastiklaget och tränat, samt kört vilse vid fyra olika tillfällen i samma rondell
- druckit vin ytterligare en kväll och haft en galet bra kväll på speak easy
- firat  martinas 20-års dag med pompa och ståt.
- spelat fyllebrännboll, visade sig göra mer effekt än vid en vanlig förfest
- partajat med bra kompisar och rökt vattenpipa
- haft uppvisning och avslutning med gymnastiken
- myst i bökhult
Förtäringen av alkoholen fyra dagar irad har gett sina spår. Jag övar inför kommande festivaler, intalar mig själv det iallafall.
sådär jag. Gottgör den dåliga uppdateringen med ett par bilder.
Eftersom jag har varit urusel på att plugga nu när vi har haft lov så måste jag se till att göra det ganska så väldigt nu. Ett prov imorgon, en redovisning och ett prov på fredag.  Jag har med andra ord varit dålig på att prioritera. Love life!


Kommentarer
Kim

Låter som ett bra påsklov där.

2011-04-26 @ 14:19:09
URL: http://redovisning-linkoping.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0