you found me

Tur jag och harpan äntligen har återfunnit varandra. Det ger mig ännu en anledning i att skita i alla måsten och bara se till att vinna över mig själv. För en gångs skull. Det gör mig glad. Vinner man inte, så fuskar man till sig en vinst. Det är det som är så fantastiskt med harpan! Man vinner hur man än gör, jag iallafall. Jag har väl aldrig riktigt varit den ärliga spelaren, men det har funkat so far. Och jag mår alltid lika bra när jag vinner. Hehe.

Tog en titt på mig själv i spegeln idag, försökte räkna alla mina fräknar men insåg att det skulle ta år och dar att göra det. Troligtvis skulle jag ändå inte komma fram till något vettigt svar mer än att jag ser ut som pippi långstrump. Snart kommer man inte ens se mina ögon för att de kommer smälta in bland mina fräknar. 

Tur jag ska gå och kolla på film nu, så jag slipper fundera mera över det.
Godnatt och allt det där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0