i am not a island

Skönt att vara hemma själv efter en ganska så tuff dag inne på bikbok. Hehe. Fick med mig ett par shorts, ett par höga jeans, och fyra linnen. SÅ najs! Knappt att vi ville gå mot skolan men insåg att vi faktiskt var tvungna. Tog en till sväng efter skolan men insåg att vi inte skulle kunna hitta något mer att fynda. Åkte buss till alvesta på grund av strömavbrott och tog tåget hem där ifrån.

Var helt inne på att jag skulle göra klart de mesta jag har att göra i skolväg. Gjorde jag det? eh.. nepp. Somnade istället efter lite pyttipanna. Vill ge mig själv en smäll på käften, men vad skulle det vara bra för? Får helt enkelt jobba på så jag kan gå en runda med johanna sen.
blåser det?
woah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0