11 augusti

Åkte till diö och var barnvakt åt en söt unge idag. Jättesöt, tills han bajsade i sin blöja och jag var tvungen att byta den. Tur evelina tror att jag kommer bli en bra mamma i framtiden iallafall, det stärkte mig. Jag är numer proffs på blöjbyten. När jag kom hem väntades det lite sling och klippningar. Fick mat lagad av albin också, eller köttfärsen stekt av honom. Fint jue! 

Imorgon ska vi grilla ett skönt gäng. 
För det är fredag och det bör vi alla njuta av. 
Lite oth och så nu hade varit susen.

Skulle lagt upp en söt rutchkanebild här, men så är samarbetet mellan mig, min dator och mitt internet sådär bra idag. En annan dag kanske. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0