Igår var det ett år sedan. Ett helt år av saknad och sorg.
Förstår fortfarande inte hur tiden kan ha gått så fort. För ett år sedan satt jag där i malmö. Vi hade precis varit nere vid havet och myst. Mitt hjärta hoppade över tio slag, av helt fel anledningar. Jag har aldrig mer kunnat lyssna på Melissa Horn utan att ha sett dig framför mig. Jag får precis samma känsla inom mig som för ett år sedan när vi stod där mitt i klungan och bara lyssnade. Gråt och tomhet. 

Ibland finns det inga ord för hur mycket jag saknar dig. Även om det fanns, så kommer du inte tillbaka. Jag hoppas innerligt att du funnit det som inte fanns här. Frid, ro, harmoni.

♥ Jag kommer och hälsar på dig i veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0