jag kan inte prata med dig när du tittar bort

Har knappt hänt under hela sommaren att jag känner mig motiverad till att gå en runda och när jag väl bestämmer mig för att gå en lång runda, så regnar det. Just my luck. Min vanliga tur visade sig när jag hade tagit ett bad i badkaret och ska tappa ut allt vatten. Till min stora förvåning fylls golvet av allt vatten och där står jag, mitt i en hemsk översvämning. Drog fram  moppen och moppade i hundra år. Hade behövt mina simfötter på mig om jag hade ägt några. Det är fortfarande inte torrt. 

Igår myste vi på sorello med god mat och prat. Tre fina tjejer och jag. Där satt vi tre och en halv timme innan vi begav oss hemåt. Somnade nästan på stört när jag kom hem.


Lite godmorgonmys med mollsi innan vi begav oss ut i regnrusket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0