onsdag

Känns som att jag levt min sista dag. Inget har varit roligt och allt jag gjort har varit för att jag måste. Jo, okej. Jag njöt för fulla muggar av ridturen med paulina och fikan på derés, men annars har det inte varit något att hurra över. Tur jag har haft besök av diverse bra personer då. Även om jag gjorde allt med hängläpp. Färgade hår och försökte röka vattenpipa. Förstör de kolen och välte pipan på bordet. Promenaden i åska och ösregn var droppen. Vilken skitdag.

Tänkte ju jag skulle duscha ikväll, men man får inte duscha när det åskar. Så jag får väl helt enkelt gå ful, rutten och äcklig till skolan. Det minst attraktiva alternativet är ju att stiga upp halv 5 för att hinna duscha. Hade gärna haft helg nu. Men man får ju inte allt man vill, har jag hört. Jag lever fortfarande på hoppet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0