19 december - dag 7

Sov 3 timmar. Kollade säkert 7 avsnitt gossip girl innan jag somnade. Hundarna skällde och ylade tills tupparna tog över vid halv 3 som fortsatte under hela natten. De gal fortfarande här ute, de bor precis utanför mitt fönster också. Känner mig som en lantis här.  Inget varmvatten i duschen heller så det blir snabbt in och snabbt ut. Frös nästan ihjäl hela morgonen också. Det är minsann inte så varmt här på varken kvällen eller morgonen, men mitt på dagen är det strålande sol och helt molnfritt.

Idag har vi åkt runt på stan. Vi åkte till ett utevaruhus där vi handlade underkläder. Fick 40 par trosor och 18 behåar för under 500 lappen! (Och ja Martina!! Det ligger några här och väntar på dig också!!) Efter att ha strosat runt där ett par timmar åkte vi tillbaka till supermarket och handlade lite mer mat (när det inte finns så mycket att göra här, ät!) Var inne hos en sömmerska för att rita upp och kolla in lite idéer till en potentiell balklänning. När vi var klara berättade hon att hon inte hade tid förrän om en månad, så vi ska leta vidare lite till. Nu har jag i alla fall en modell framför mig. Tror den kan bli fin.

Har träffat mina två killkusiner nu också, som även dem har blivit så himla stora. Den minsta är min favorit, världens mysigaste. Hade velat ta med mig dem hem och låsa in dem i mitt rum, bara för att liksom.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0