29 december - dag 17

GRATTIS VÄRLDENS FINASTE LISA PÅ DIG DAG!!

Tidigt idag begav vi oss iväg med bilen för att ta oss ner till gränsen mellan Thailand och Laos igen. Denna gången höll vi oss på vår sida och vi har varit och tittat på många olika floder, marknader, tempel, fast idag vägrade jag gå in och titta på några hehe och vår sista destination var mongobongofloden (eller mekongfloden var det kanske.. jaja). Vi åt god mat på en båt och sedan satte vi oss själva i en liten båt för att i en timme åka runt i floden och bara njuta av sikten. Tråkigt nog kunde vi inte se så mycket av de två färgerna floden innehåller, men under vissa bitar syntes det ganska tydligt. Var hur varmt som helst idag, så det var skönt att bara få sitta och bara titta sig omkring. När vi var färdiga där packade jag in mig i kofferten (ÄLSKAR att man får ligga i dem här i Thailand)med täcke och kudde, sov som en stock nästan hela vägen hem.

Tror jag låter bilderna tala idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0