red lipstick

Är så jävla uttråkad, har varken packat klart eller skrivit klart mina arbeten. HUR kan jag inte ha något att göra?? Fast jag tänker vara jävligt trotsig och skita i att lämna in dem. För jag har ju varit så duktig innan iår (eller inte) men iallafall.

Spelar smurfarna och låtsas som att jag inte är astöntig. Till och med pappa slängde in en kommentar när jag skulle klippa honom "måste du leka med din telefon hela tiden?" JA, det måste jag, okej?! Finns det inget annat måste man ta till de metoder som faktiskt kan roa en. Dessutom tillät mamma mig knappt ta med mina saffransbullar som jag(!!) själv har bakat. Hur ska jag kunna känna jul utan lussekatter och grinchen?

Bäst att kränga så många som möjligt, man vet aldrig. Kanske hinner de mögla innan vi är framme.
HERRÅ



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0