7 februari

Jag luktar hästbajs. Tänker envisa med varken duscha eller tvätta håret, så att mina stadskompisar i skolan ska få smaka på bajs. Känna lukten av de iallafall. Hade gärna lagt en skit på brevbäraren som slarvat(!!!) bort min hm-beställning på posten. Jag har gått och väntat i hundra år på mina grejer nu, och så finns inte ens beställningen på deras databas. Tänkte förlåta brevbäraren, för det är väl okej antar jag. Göra om beställningen liksom, men då finns såklart inte min storlek kvar i nått av plaggen. NU vill jag hugga foten av brevbäraren.

Bortsett från hästskit och bajsbrevbärare har jag haft en bra dag. Har gjort uppsättningar i skolan hela dagen. Helt okej till att börja en vecka med. Åkte till Millebygden och tränade lite agility med Molle idag. (därav den älskade lukten) Gick bra tills han rullade sig i hästbajset. 

ska käka gröt nu och sluta tänka på bajs
gott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0