don't justify me

Tog igen lite nya avsnitt oth som jag inte har hunnit kolla på. Kunde inte sova efter det så var tvungen att spela spel på mobilen tills jag somnade. Halv 3. Hehe. Cool tjej. Har precis städat martinas rum. Älskar att jag kan få pengar för sånt. Är i stort behov av alla pengar jag kan få tag på. Har levt fattigt hela denna månaden, fattar inte hur det har gått ihop sig. Fast det har det ju inte heller, hehe. 

Tänkte ta en snabb tripp till ikea med mamma. 
Ikväll är det party, men först ska jag käka upp mina pocky's. ÅH beloved pocky. Får mig att vilja åka till Thailand. Det vill jag hela tiden förvisso, men nu liksom. Just precis nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0