nut in your eye

SHIT! Det slog mig precis, att vilka fina vänner jag har. (hehe nu hoppas jag fan att ni tar åt er också!)
På lördagens förmidda spenderade jag fyra timmar med att slinga och klippa både sophie och johanna. Så fina blev dem. Lisa kom förbi en sväng och vi drack tusen koppar te och kissade trehundra liter. Lämnades ensam, fick kina-mat hemlevererat och sedan körde vi en repris av fredagen. Johan och Andreas kom till lisa och vi kollade på i rymden finns inga känslor. Kul att den var lika uppskattad av dem som av oss. Vilket gjorde att vi kunde fjanta lite mellan replikerna.  Drack ytterligare lite te och kaffe.

Idag var det skönt att plugga in hörlurarna i öronen och bara gå. Konstigt nog verkar det som att, hur långt jag än går, det bara tar 45 minuter. Alla rundor jag hittat i hela älmhult tar lika lång tid. Lite kräkincident på vägen och så också. Klippte pappa och cyklade till linné för att träna dans. 

Tänkte fortsätta att njuta lite av livet så länge det varar, (läs; blir måndag och helvetet är igång)
ska mysa i sängen nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0