why don't you kill me with your love

I fyra jävla timmar har jag städat. Är helt slut i vartenda muskel jag har i min kropp nu, men fan vad fint huset är nu. Mamma och pappa borde vara galet stolta över mig nu. Detta är troligtvis en engångsförteelse och jag kommer aldrig i hela mitt liv lägga ner fyra timmar på städning, en fredag. Hehe klirr i kassan iallafalll.

Tandläkaren gick bra. Såg ut som hulken ett tag utav all grön lera hon kletade överallt. Hehe. Trodde mina tänder skulle sugas bort allihopa när hon skulle plocka av formerna, dog lite. Snart kommer mamma hem iallafall, då ska vi gå ner i byn och fika. Om hon inte hinner få en hjärtinfakt innan dess, när hon sett hur fint det är i huset alltså. Hehe. 

hehehehe, herrå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0