gave you all i had and you tossed it in the trash

Man kan väl säga att jag har fått sota för att jag tyckte det skulle bli roligt att komma tillbaka till skolan igen. Det var nämligen inte så roligt. Inser bara hur mycket vi kommer att ha framför oss att göra. Att vi inte hade någon lärare sista lektionen gjorde mig bara tjurig och trött. Ville sova. Vi fick iallafall sluta en timme tidigare. Jag, Julia och Amanda gick till Waynes Coffe och fikade lite. Tog tre tåget hem och körde nästan på ett pucko som vandrade på järnvägen.

Åkte hem, möttes av hypade barn, försökte äta. Åkte till träningen, tränade, satte det och åkte hem. Nu ska vi fika prinsesstårta, undra om det är min för tidiga födelsedag, eller om mina föräldrar bara är väldigt glada över att ha mig. 

Längtar redan efter att få vakna imorgon. Med träningsvärk dessutom, how nice?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0