kick-ass

Fasen vilken måndag. Ingen vila efter helgen här inte, utan pang på, rätt på sak. Är redan trött på vårt projektarbete och vill helst skippa skiten. Fast det kan jag ju inte direkt räkna med. Vi kollade på Romeo och Julia i vår grupp för det är vårt par. Groteskt tråkig och lam film, förutom de sista 5 minutrarna där det faktiskt hände något man kände igen från vad man tidigare hört. Så jag sov lite istället.


Lite mys på tåget hem innan träningsdags! Kom hem efter att min mage hade hungrat ihjäl. För jag hinde inte äta innan, hehe. Tjejen som skippat för många svenska lektioner? Närå, orden kommer ut fel ibland. Ni vet. Fick mig en suprise när jag kom hem. Sminket har anlänt. Är helnöjd! Till och med så nöjd att jag tänker visa er två av grejerna som jag diggar mest.
kick-ass ögonskuggor
och ett kick-ass nagellack.
Nöjd med resten av mina inköp, lär användas flitigt.

NÅ, jag borde återgå till mitt äckelplugg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0