kill everybody

Permanentade mammas hår idag, som hon har skjutit upp på i hundra år nu. 4 timmar tog det och lagom slut efter att ha fönat och plattat mammas hår tre gånger om. Ni som känner min mamma vet vilket hår hon har, ja jesus vad tid det tog. Gjorde en god gärning idag och bjöd bort resten av min asgoda tårta. Ja, den blev faktiskt asgod. Över förväntan. Börjar undra vad jag egentligen gör på frisörlinjen när jag borde gå någon bakarlinje. 

Kollade på paranormal activity med Martina sedan. Kan ha varit den sämsta filmen jag någonsin har sett och jag brukar ändå vara dålig på att tycka filmer är dåliga. Jag kan dock inte säga något annat om denna film mer än att den sög. Se den inte. 

Kollar istället på slalom nu. Kul med 2 svenskar på pallplatsen! Tänkte fortsätta i mitt lugna spår med lite film eller så tänkte jag dra fram symaskinen och sy lite granna. Köpte en för stor klänning på mellandagsrean, tänkte jag skulle sy in den och sådär lite bara. Det for nog vänta till imorgon, en film låter mer lockande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0