måndag

Finns inget bra ord som verkligen beskriver hur slutkörd jag är. Stackars min, förövrigt, otränade kropp. Jesus. Sträckte nacken också, kommer ganska lägligt nu. Bara älskar när rakt fram är den enda sikten man har. Nå. Skolan idag vart lam. Två redovisningar och inte mycket mer. Tidigt tåg hem var ett plus. Och lasangen jag åt. Och också blekningen, vätet och min slinghätta. Så nu kan jag börja frisera ytterligare lite hemifrån, NAJS!


Martina har ju gått och blivit nyttig, eller ska bli. Så jag käkade en torr skosula med ost och paprika för att följa med i hennes spår. Ja, jag försöker faktiskt tappert lära mig att äta paprika. Börjar lamt, med gul. Fungerade helt okej. Ska krypa ner i min sköna säng nu, dra igång ett avsnitt OC och sova och inte drömma förjävliga mardrömmar som jag gjorde inatt. 

godnaattt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0