1 juli

Skönt med fredag! 
Körde slut på mig själv idag, ingen rast och ingen mat. Hårt arbetande kvinna, kanske i sina bästa dar. Somnade så hårt när jag kom hem att jag inte ens märkte martina som ställde samma fråga antagligen mer än tio gånger. Särkert mumlade jag något svar som antagligen inte hörde dit. 

Idag, just precis nu, bestämde jag mig att jag ska lära mig thailändska. Så nu ska jag beställa hem svindyra läroböcker som troligtvis kommer att öppnas två gånger innan jag ger upp. Fast nu så undrar jag lite varför jag ska lära mig det, känner jag mig själv rätt kommer jag aldrig någonsin att använda mig utav det. Möjligtvis om jag är i thailand och har tappat bort mamma och pappa i något stort shoppingcenter. Då kan det ju vara bra att kunna säga vad man heter. För det är ju rätt enkelt på alla språk. hehe. Nä, det var lamt. Måste sluta med ironi, det funkar inte i längden.

HELT OKEJ att det är juli nu.
Sommarvädret är ju... fint.


hehe tjoho


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0