28 juli

Tiden den springer förbi fortare än jag någonsin kunnat föreställa mig. Den senaste veckan har jag bara myst. Först söndagsmys med evelina, 2 hundar, en promenad och filmen ensam hemma. I måndes blev vi spontana och åkte till osby för att se en film. Ångrar nästan att jag åkte dit, för det förde bara ont med sig. Kunde inte sova på länge efter att ha sett filmen Ritualen. SE DEN ALDRIG. Dog lite. I tisdags körde jag och paulina en spontaning hos macki målvakt. Bra fest och det slutade med att jag hamnade på soffana hos daniel med en evelina som ritade på mig. En tripp till ljungby med mamma och pappa satt fint på dagen. Fab! Igår umgicks jag med.. hör och häpna.. Evelina (!!) Hihi. Fina bullar. Vi grillade och åt väldigt gott, gick en promenad, hämtade daniel, fick en dålig idé och vipps så satt de båda där med en varsin grogg. Fast det var ganska kul förvisso! 

Idag bestämde jag mig redan innan jag vaknade att det skulle bli en sängliggardag. Alla borde ha en sådan dag minst en gång i veckan. Idag hade jag min. För dag var inte solen framme, som förövrigt var ganska trevligt att se igår. Välkommen åter, någon dag, gärna snart igen. Jag och martina har lagat tacos nu, ska äta mig sådär övermätt igen.

Hoppas ni har det lika bra som jag.


Kommentarer
alexandra.

osby för att se en film?? vad har jag nu missat krister?!

2011-07-29 @ 11:30:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0