lite bilder

En bra kväll hos matilda med lite sång, kort och prat.

Jag och pappa tog en hel dag ute på sjön. Fick upp min första firre efter en halvtimme, då hade pappa redan hunnit plocka upp några stycken. Snacka om besvikelse. Masken är ju nästan större än fisken själv. Vi åkte hem nöjda med ett 20-tal abborrar i ryggsäcken. 

Igår var det marknad. Jag och julia köpte oss världens största glassar och njöt av dem i solen. Ikväll kommer hon hit för lite spa, hur mysigt som helst. Synd jag luktar vitlök bara.. låt gå.

Gick en runda i spåret på hundpromenad idag. Också hur mysigt som helst. Molle och fyra andra hundar. 
Här har vi någon som inte gillar vatten. Spöregn i all ära. Då får man bäras in från bile , det vet ju allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0