malmö

Tog tåget vid nio med evelina till ett regnigt malmö. Fick med mig bra saker hem och är väl nöjd att jag fortfarande inte är pank. Brukar ju inte hända för ofta. Så nu ska jag sy och pyssla lite med en klänning jag köpte på Zara. Får hålla tummarna att den blir decent till att användas imorgon.

Ikväll har jag och mamma donat i köket för fulla muggar. Fyra tårtor och en glad kristin som aldrig mer kommer behöva bekymra mig om barnsliga problem.  

När jag var ett barn talade jag så som ett barn
mitt sinne var så som ett barns och du vet
jag hade barnsliga tankar men vi är inga barn längre eller hur

Oskars kloka, visa ord. Undra om de var menat till mig en dag som imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0