where do i begin?

Jag ångrar det jag sa förut. Dagen idag har varit om möjligt ännu längre än förra söndagen. Hade man blivit av med hjärnceller för varje tanke man tänker hade jag inte haft en enda kvar. Så illa är det. Dagen i ära började förvisso ganska lugnt med lite prat och thaimat med johanna, gick vidare till matilda där jag hade 6½timmes jobb framför mig. Helt ovetandes om detta. Slinga julia, slinga matilda, hjälpa den där mystiska gubben (som jag förövrigt kommer till), klippa matilda, klippa josefin och  klippa matildas löshår. Woah säger jag bara. Ja, den där mystiske mannen också, kom stapplandes i sin morgonrock och en tom kaffekopp i handen i hopp om att hitta lite rött vin. Han bodde i paradiset och hans anhörige var självaste jehovas. Förutom att detta är jävligt sorgligt, så är det lite komiskt också.

En tripp till stenbrohult senare så blev klockan över 11. Imorgon har jag körlektion, klockan åtta min lediga dag. Med risk för att min mobil dör innan morgondagen, kommer jag säkerligen försova mig. Toppen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0