sverige - finland

2-0. Älskar att höra Martinas och Emmas frustration över fotbollsspelarnas misstag. Jag själv ligger och försöker svalka med mig en fläkt som går i 110. Det är 30 grader på mitt rum och jag kan bara hälsa hem tll att jag kommer få någon sömn här inne.

Efter min körlektion var jag och mamma och fikade på derés. Mysigt, så mysigt att vi till och med var tvugna att köpa en glass på time också. Åskan den lurar på himmeln, men jag är lugn. Jag ska sova tidigt eftersom jag var dum nog att tacka ja till en körlektion till, imorgon klockan 8. Då skall klockans ställas igen. 

Har för övrigt kommit över min mobils död, det finns värre saker i livet och det måste jag lära mig. Det går vidare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0