Midsommar!

När jag vaknade i lördags morse låg det en halv gul lök, en potatis och en kaka på mitt bord. Förklarar ju ganska bra hur min midsommar var. Hade världens mysigaste midsommarfirande hos fröken bengtsson, hennes familj och emilia. Vi åt, letade blommor, fikade, band krantsar och midsommarstång, åt, dansade lite och åt lite igen. Sedan begav jag mig mot amanda där det var full rulle. Vi dansade lite kring deras midsommarstång innan vi fortsatte vidare mot en ungkarlslya med så hög musik att de hade kunnat göra hela världen döv.

Eftersom alla andra var ute i lördags så bestämde vi oss att inte vara sämre. Denna gången kom vi till en aning lugnare lya men det blev en definitivt längre kväll. Jag och Markus satt uppe till 7 på morgonen och pratade när de flesta hade antingen stuckit eller däckat. Vilken kväll!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0