we are who we are

Kan med glädje bocka av kvällens arbete. Trött och mör. Ikväll måste jag duscha så mycket jag bara kan, PB:a om det är nödvändigt (haha så kul) och tappa upp så mycket vatten i flaskor som det bara går. För imorgon har vi inget vatten i kranarna från halv 8 till 9 på kvällen. Tänkte att jag delar med mig av denna information utifall att någon skulle intresseras.

Imorgon har jag bestämt mig för att jag inte ska vara hemma fram tills att jag börjar jobba. För att vara hemma blir ungefär lika med att ligga i sängen, kolla oc och somna mitt i ett avsnitt. Har inte råd att bränna fler dagar på detta sättet. Vad jag ska göra är en gåta i sig. Något ska jag nog lyckas åstadkomma. 


här kommer en bild


Kommentarer
fanni

en helt, helt underbar bild :D

2011-06-19 @ 14:18:42
URL: http://fanniibondesson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0