allting var så enkelt då

Eftersom jag har dansträning under den tiden solsidan visas, får jag nu kolla på det i efterhand. Funkar nästan bättre. Då slipper man läsa hur alla tjatar på facebook om att man 'sitter och gör sig redo för solsidan' tre timmar innan det börjar på tv. Skönt det är sista på ett tag, hehe.

haha. försökte lite diskret plocka upp kameran ur väskan för att ta en diskret bild på månen som var så nära att jag nästan kunde ta på den. Slutade med att jag fick stanna med cykeln för att inte ramla på den svinhala asfalten för att plocka upp kameran. Och så blev det ändå en skitbild. Allt besvär i onödan. Jaja, fick mig själv ett gott skratt iallafall, säkert alla fönstertittares också. 

Nu ska jag gå och blåsa håret (antecka gärna!)
sen solesidan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0