I lost a friend somewhere along in the bitterness

Världens mysigaste studiedag. Vaknade sådär lagom tidigt, fick lite sovmorgon men kom ändå upp innan kvällningen ni vet. Gick mot bageriet för att ta en god frukost med mina kära. Efter lite om och men kunde vi börja. Gick hem till lisa mätta och glada för att göra iordning oss i håret. Nu är vi alla fräscha och fina i håret. Hade gärna tagit vara på alla mina lediga dagar på detta viset. Särskilt med frukost på ett bageri. 

Nu har jag lagt mig tillrätta framför OC. Ska försöka att inte somna innan jag faktiskt ska gå och lägga mig. Så att jag kan få sova ut några extra timmar imorgon på min sovmorgon. Vore ju schyst om min hjärna kunde tillåta det liksom. För en gångs skull.

Torsdag imorgon, snart helg och förhoppningsvis grace!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0