mångård

Vaknade av ett sms igår kväll om att jag skulle kolla på månen. Yrade runt i och utanför huset för att hitta den förbaskade månen. Gjorde det och det tog tid innan jag upptäckte felet. Eller det coola rättare sagt.
En ganska häftig syn sådär på kvällskvisten precis innan man somnar. Detta gjorde att jag försov mig i morse. Två dåliga morgonar i rad,  måste vara något slags rekord. Det värsta var att jag inte ens chockades själv. Tittade på klockan och bara skrattade åt mig själv som är så förbannat knas.

Åkte till skolan vid 8 och åkte hem vid 12. Solen står på fint och fick en fin syn när jag kom hem. Mina skor från nelly har kommit. tjoho!
Fick bli ett par beiga i väntan på att de svarta ska komma in igen. SÅ fina. heheh


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0