röv

HAHA dör lite under mitt köksbord. Skrattade så att det ligger mariekexsmulor över hela jävla datorn. Skrev ut papper på lagarna och har skrivit 'gäller röven på specialbeställda varor'. Nu snackar jag produktsäkerthetslagen, som alltså gäller specialbeställda rövar. För er som är intresserade. Stora som små, hårda som mjuka, runda som avlånga. HEHE

Ett tecken på att jag kanske måste börja fundera på att gå till sängs. Fast det kommer ju inte på fråga förrän jag kan rabbla alla lagar utantill, ordagrant. Tur jag bara har en halvdag imorgon, för då kan jag vara uppe hela natten och försöka nöta.

måste börja sluta med att skriva VERSALER. (börja sluta, HEHE.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0