14 mars 2011

Rapade nyss världens äckligaste rap. Ni som var hos mig i fredes kan ju bara tänka er, samla ihop alla de ca tjugo styckna jag rapade och gör det till en enda stor. DÄR har ni den. Undra vart den fick luft ifrån..

För att prata om något helt annat så undrar jag vad fan som händer med dagens ungdomar. "Gilla så betygsätter jag ditt utseende IG, G, VG eller MVG" Asså shiieeet är allt jag har att säga om detta. För det är ju säkert så att man säger sanningen och inte bara skriver för att vara schyst. Och evenemang som skapas för bortgångna. Herregud! Det mest opersonliga som finns. Jag undrar om det här var vad Mark Zuckerberg hade tänkt sig när han skapade facebook, om inte är det nog dags att lägga ner detta.

Fick dessutom ett vredesutbrott när jag och Johanna var ute och gick, vilken dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0