9 maj

Här blev det inte mycket skrivit igår när blogg.se fuckat up min hjärna. Efter många om och men slog tanken mig att det säkert låg nere, yes. 

Har legat alldeles för många timmar i solen för mitt eget bästa. Ändå mår jag så grymt bra av det. Ännu en mindfucker. Vår lärare var snäll och lät oss jobba hemifrån idag, guld värt. Var till och med så tacksam över det att jag skrev färdigt uppgiften redan igår, så idag har jag kunnat chilla extra mycket. 

Ska snart ta en promenad med johanna. Tror till och med att jag ska dra till med en powerwalk efter det och lite träning. Det vore susen. Ska ner till biltvätten också, heheh. Leka lite med vattensprutarna i självtvätten. Blir fint det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0