always where i need to be

Bestämde mig för att åka till moheda utan att ha kollat med mina föräldrar. Det ska man aldrig göra, för det blir aldrig bra. Resultatet ser ut som följande: Jag fikar på en köpebulle som smakar deg och dricker kallt te, ensam i huset med bara en fyrbent vaktis med svansen mellan benen. Ska bli spännande att se hur jag överlever det här.

Idag har jag iallafall varit gullig och städat mitt rum. Så nu kan jag äntligen andas normalt här inne utan tron om att dö. Sedan har jag varit ännu gulligare och varit hos min nyopererade granne och lämnat krya-på-dig-blommor. Hm, vad har jag mer gjort? ÄH. Det är goda gärningar nog för en hel framtid!

Ska kolla film nu och be till gud att det inte åskar.
tjing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0