jag vet vilken dy hon varit i

Ligger helt slutkörd i sängen och klockan är bara nio. Hållt igång hela dagen idag ungefär. Jag och julia sprang som två galna rådjur genom växjö för att hinna med tåget. Började nästan undra om det var värt det, men det kom jag fram till att det faktiskt var. Så vid 2 var jag hemma. Åkte och tränade vid 5, klippte gräset efter det och så tog jag och molle en promenad.

Sista hela veckan kvar nu. Kommer ju flyga förbi och sedan har vi sommar lov! OM 22 DAGAR! Helt fantastiskt och otroligt jävla skönt. Fast hade gjort allt för att det skulle vara sommarlov imorgon. Men den dagen kommer.

Nu ska snoken ner i teoriboken igen, adjöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0