måndag

Hemma från en halv dag i skolan idag. Har kurerat mig i soffan nu med körkortsboken och en stor saftig vattenmelon. Hoppades på att min snoriga näsa skulle sluta snora, men det går inte över så fort tydligen. Har suttit och spelat lite sims också, vilken nostalgitripp. Hur kan man någonsin ha slutat spela detta fantastiska spel? hehe

För övrigt är det ingen lugn i huset när polackerna arbetar för fulla muggar med att lägga plattor här ute. Ser ut att bli superfint, även om de kollade på mig som om jag vore från yttre rymden när jag kom cyklandes på min svarta monark. Jag kan bjuda dem på de, de ser inte ut att ha sett så många tjejer i sina dar.

Nähe. Vi hörs väl liksom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0