jag skrattar idag, kanske gråter jag sen

Har klippt pappa, lagat mat, köpt fika och skrivit på mitt arbete ikväll. Mitt huvud väger ungefär 10 gånger mer än min kropp gör. Kan man ju tycka låter lite jobbigt. Och vet ni vad? DET ÄR DET! Men jag är inte bitter, inte ens lite halvsur. För man får ju en så gullig röst på köpet när man är förkyld och då känns allt så mycket mer okej. (not)

Jag ska ta ett långt bad, läsa lite och sen sova.
Ska inte utmana ödet ikväll igen. En gång räcker.

Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag

Nått såntdär ja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0