Utkast: Maj 4, 2011

Skulle kunna göra en egen kategori åt mamma här, där jag enbart citerar våra telefonsamtal. Hade förgyllt hela världen och jag blir fnissig inombords bara jag tänker på det. Till nästa år kanske. Tänkte bespara er detta hysteriska skratt, för det framstår ju faktiskt min mamma som väldigt korkad. Fick nästan dåligt samvete när jag publicerade det sist. Ändå har jag ett par saftiga på lager. Kanske en annan dag, en dag när jag inte fått min vilja igenom. Kanske.

Köpte tydligen en kjol idag. Något i mig säger åt mig att hålla i pengarna, medan något annat i mig tycker jag ska handla. Gärna kläder och annat dylikt. Fan, jag ruinerar mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0