levels

Hårt att återvända till skolan idag. Fult väder och fula kläder. Hjälper inte ens att ha vinterjacka, för här fryser man ändå. Kom knappt ur mitt varma täcke imorse. Vinter och kyla finns ju bara för att jävlas med människor. Människor som stiger upp åt helvete för tidigt, när det är som kallast ute. Typ såna som mig. Vad skulle det annars vara bra för?  OCH TÄNK, nu är det ändå plusgrader. Var ska jag ta vägen när det blir 434222454 minus grader?

Tur jag är ledig imorgon, så jag kan sova tills det ljusnar och inte röra mig ur fläcken förrän jag själv tycker det är dags. Det är sådana dagar vi borde ha fler av. Fast å andra sidan, så är det ju precis såhär jag kommer att få det under hela vårterminen. Jag kanske inte skulle klaga riktigt så mycket. Jag gillar mitt liv, ibland, helt enkelt. Ska ju faktiskt baka lussebullar med mami imorgon.

Fast ändå inte, inte just nu. För nu har jag en sjuhelsikes massa arbete som både ska skrivas och lämnas in. Kan nog börja gilla mitt liv igen efter detta. Tjofräs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0